מוזס: "מי שיש לו אייפון לא יוכל לבחור במפקד"

"כל המחלוקות גורמים שבמקום שנהיה עם 10 מנדטים ירדנו ל-6, אנחנו צריכים לקחת את עצמנו לידים, כזו הצעה יכולה לפתור את כל הבעיות ועדים לכך המחיאות כפיים שהיו באולם"
דוד לזר 9 Comment on מוזס: "מי שיש לו אייפון לא יוכל לבחור במפקד"

חבר הכנסת מוזס הפתיע היום את משתתפי ועידת 'דגל התורה' לאחר שבנאומו הוא קרא לקיים מפקד פנימי שיקבע את היחס בין 'דגל התורה' ל'אגודת ישראל' • לאבי מימרן הוא הבהיר כי לא כולם יוכלו להצביע במפקד

"כל המחלוקות גורמים שבמקום שנהיה עם 10 מנדטים ירדנו ל-6, אנחנו צריכים לקחת את עצמנו לידים, כזו הצעה יכולה לפתור את כל הבעיות ועדים לכך המחיאות כפיים שהיו באולם"
20:57
27.04.24
פנחס בן זיו No Comments on תיעוד חדש מהחטופים; תקיפות בחאן יונס וחילופי אש בצפון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חבר הכנסת מנחם אליעזר מנחם מוזס הפתיע היום (רביעי) את משתתפי ועידת 'דגל התורה' לאחר שבנאומו הוא קרא לקיים מפקד פנימי שיקבע את היחס בין 'דגל התורה' ל'אגודת ישראל', דבר שלא נעשה במפלגה משנת תשל"ז.

מוזס אמר כי "הגיע הזמן, אתם יודעים שהרשימה היום מסודרת לפי תוצאות הבחירות של הועידה שהתקיימה בתשל"ז, הדבר הזה לא מאפשר את הייצוג הנכון, אם אנחנו רוצים באמת לייצג נכונה הגיע הזמן לעשות מפקד אמתי וכנה, ובפרט בזמננו שיש מאגרי מידע, בכל קהילה יש ספר טלפונים, בכל תת קהילה יש עוד ספר טלפונים, אתה יכול להגיע היום לכל אחד ואחד אם הוא מתאים או לא. אני חושב שאם אנחנו נגיע לנקודה הזו אנחנו יכולים באמת ללכת מחיל אל חיל", אמר מוזס שזכה לקבל מחיאות כפיים מהקהל הרב.

מאוחר יותר הבהיר מוזס לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' ב'קול חי' כי "מי שיש לו אייפון לא יוכל לבחור במפקד", לדבריו, "בכדי להיות זכאי לבחור ב'יהדות התורה' צריך להתנהג כפי הדרך של 'יהדות התורה' וכפי דרכם של גדולי ישראל".

עוד אמר ב'קול חי' כי "הגיע הזמן לקיים מפקד, אם חפצים אנחנו בשלום אמתי ובכדי שנתמודד עם כל הבעיות שלנו, אנחנו אמנם 'עם אחד' אבל 'מפוזר ומפורד' כמו שאמר המן והפתרון לזה הוא 'לך כנוס', צריך לעשות מפקד אמיתי ובלי טריקים ושטיקים".

לדבריו, "כל המחלוקות גורמים שבמקום שנהיה עם 10 מנדטים ירדנו ל-6, אנחנו צריכים לקחת את עצמנו לידים, כזו הצעה יכולה לפתור את כל הבעיות ועדים לכך המחיאות כפיים שהיו באולם".

על הפילוג הליטאי אמר מוזס כי "אני לא רוצה להתייחס לזה בעת השמחה והחג של דגל התורה, אבל כל אחד הולך לפי גדולי התורה שלו".



9 תגובות

מיין תגובות
  1. 9

    האם גם החכי"ם יכולים להירשם למפקד? כי כמדומני למר מוזס יש סמרטפון

    1. כמובן שדבריו של מוזס מופנים לאלו שיש להם סמרטפון שאינו מוגן. גם לחברי כנסת מספיק סמרטפון מוגן ואינם זקוקים לראות את מה שהאינו מוגן מאפשר לראות, ואכן כולנו תקוה שלחברי הכנסת יש "מוגן".

  2. 8

    ומי שיש לו אייפון פטור מלהצביע ליהדות התורה?

  3. 7

    צודק מי שיש אייפון משוגע

  4. 6

    אשריך הרב מוזס, אכן צריך לפעול לכך שלא יתכן שיהיה אנשים שבמעשיהם ובתפקידיהם אמורים לייצג את גדולי ישראל ודעתם אך בנקודה החשובה הזאת יש להם שלל תרוצים, גם בשביל כל האנשים החשובים האלו יש "מוגן" שזה הרע במיעוטו אך להם הוא מיועד. עלה והצלח.

  5. 5

    הרב מוזס אתה איש אמיתי